نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
زانیولو همچنان یوونتوسی ها را لایک می کند

زانیولو همچنان یوونتوسی ها را لایک می کند

نیکولو زانیولو سه پست اینستاگرامی بازیکنان یوونتوس را لایک کرده و همین موضوع سبب شده تا گمانه زنی ها مبنی بر انتقال تابستانی به تورین را جدی تر کند.

 

این بازیکن 22 ساله قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد و یوونتوس مدت هاست که ستاره رم را تحسین می کند و وضعیت او را با جدیت دنبال کرده است.

 

زانیولو با لایک کردن پست‌های اینستاگرام سه بازیکن یوونتوس در روز یکشنبه، ساعاتی قبل از دیدار خارج از خانه رم مقابل اسپتزیا، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال به تورین را برانگیخت.

 

ملی پوش ایتالیایی پست های دوسان ولاهوویچ، لئوناردو بونوچی و مانوئل لوکاتلی را که پیروزی یوونتوس مقابل امپولی را جشن گرفته بودند، لایک کرد.

 

طبق گزارش La Gazzetta dello Sport، زانیولو قرارداد خود را با رم تمدید نخواهد کرد و یوونتوس تصمیم دارد او را خیلی زود به تورین بیاورد.

 

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که مک‌کنی می‌تواند در یک قرارداد مبادله بازیکن به علاوه پول نقد برای کاهش تقاضای رم شرکت کند.

 

همانطور که Football Italia توضیح می دهد، زانیولو در کودکی طرفدار یوونتوس بود و این می تواند او را به سمت یوونتوس سوق دهد، اگرچه باید دید که آیا بیانکونری می تواند شرایط را برای خرید او فراهم کند؟


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: